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Centralpointとは?

Centralpointは、Microsoftベースのプラットフォーム (オンプレミスのクラウド) で、堅牢なイントラネット、ナレッジ管理、ドキュメント管理ソリューションを提供します。ADやSAMLとの統合などにより、すべてのユーザーがシングルサインオンを利用可能で、セルフサービス検索、学習管理、ドキュメント管理を行うことができます。Centralpointは、世界中の350を超える組織で、主にSharePointの代替として使用されています。

Centralpointの対象ユーザー

ガートナーのマジック・クアドラント (MQ) でデジタル・エクスペリエンス・プラットフォームに位置づけられるOxcyonは、インストールしてオンプレミスで、またはクラウドで利用可能です。エンタープライズ全体にシングルサインオン (SSO) や、既存のエンタープライズ (MS/SQL) を強化するためのモジュール機能を提供します。

Centralpointソフトウェア - 1
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Centralpointソフトウェア - 5

Centralpointをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Centralpoint

Centralpoint

4.6 (8)
$25,000.00
無料バージョン
無料トライアル
438
38
4.3 (8)
4.5 (8)
4.7 (8)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥900
無料バージョン
無料トライアル
467
34
4.5 (5,339)
4.3 (5,339)
4.4 (5,339)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Centralpointの他のおすすめ代替製品

monday.com
高評価の機能
在庫追跡
注文履行
製品識別
Wrike
高評価の機能
ダッシュボード作成
残業計算
設定可能ワークフロー
MangoApps
高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント・ストレージ
ナレッジベース管理
Connecteam
高評価の機能
オンライン時計
モバイル・アクセス
従業員スケジューリング
Bitrix24
高評価の機能
オンライン予約
確認/リマインダー
顧客管理
Cority
高評価の機能
OSHA記録保持
ドキュメント管理
ワークフロー管理
Jotform
高評価の機能
フィールドのカスタマイズ
フォームのカスタマイズ
フォーム作成・デザイン
A1 Tracker
高評価の機能
アラート/通知
リアルタイムデータ
請求決済
Caspio
高評価の機能
データ移行
プロジェクト計画/スケジューリング
ワークフロー管理

Centralpointの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.7
機能
4.9
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
63%
4
38%
Mas Adiana
Mas Adiana
マレーシアのOracle Database Administrator
認証済みLinkedInユーザー
金融サービス, 10,000+人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Centralized data on one point

4.0 3 年前

良いポイント:

It has an easy and simple solution to channel all the data from various outside offices that we have into one data warehouse. All our data and document can be distributed easily and securely with it.

改善してほしい点:

It is a complex software that need an expert to manage and setting it up.

Frank
アメリカのApplication and Database Administrator
自動車, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Easy to use robust website solution that scales.

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: We have several self-hosted web sites that run on CentralPoint and are very happy with them. The Audience role is a powerful tool once we learned how to use it. They helped us set up the synchronization from development => user acceptance => production even though they are on different machines.

良いポイント:

Pros: We have been using Central Point for several years. It works very well out of the box, but it can be customized to meet your needs. There is excellent support from the vendor. They are constantly helping us get maximum benefit from the system. We connect to both DB2 and MS/SQL databases with no problem. Their code is well maintained - they push updates on a regular basis that increases functionality.

改善してほしい点:

You have to be organized in order to use the system to its fullest potential. It took us a while to figure that out.

Greg
アメリカのMedia/Communication Specialist
使用期間: 2年以上
投稿経路

CentralPoint has pretty much every feature you could want for a website.

4.0 7 年前

製品を使ってみた感想: We have both our public site and our intranet on CentralPoint, and the consistency between them and the ability to carve out individual audiences and roles is great.

良いポイント:

A lot of pre-established modules for specific functions that can be customized as needed. It's nice to be able to take advantage of upgrades or programming that benefit numerous clients and that the options and programming evolve with the industry trends.

改善してほしい点:

While I find CentralPoint pretty user-friendly, I can see how some individuals without much experience in managing web content could struggle some with making their own customizations or building certain types of content.

Peter
アメリカのDirector
病院、ヘルスケア, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Excellent Platform for Multi-Hospital System

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: We are very happy with the CentralPoint product and investigating moving our intranet from SharePoint to the platform.

良いポイント:

CentralPoint is a very solid product with extensive features and modules. The system allows us to handle multiple affiliates or audiences on a single platform and as a result we require fewer resources to support our websites. Although CentralPoint has many options for basic department end users it is very easy to create logins and train how to update their specific pages. Support is excellent and Oxcyon provides an issue tracking system. We are a large healthcare system with many requests. All are answered and resolved quickly. I can think of nothing we have asked for that has not been accommodated.

改善してほしい点:

There are many features which can be overwhelming. Certain modules need to be modernized and made easier for the user.

Brice
ブルキナファソのStrategic marketing officer
銀行, 201~500人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Centralpoint

5.0 2 年前

良いポイント:

Centralpoint has a lot of nice and interesting features and modules in large number we have the possibility to manage several audiences on a single platform

改善してほしい点:

I think that the modules and some features need to be improved and modernized

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
消費財, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

One Central Point

5.0 6 年前

良いポイント:

Centralpoint has a ton of pre-built features and is able to source data from many different locations. The search is quick and can be used to filter data sets.

改善してほしい点:

It can be overwhelming since there are so many different modules.

Tina
Executive Secretary
初等・中等教育, 201~500人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

Complete office solution

5.0 7 年前

良いポイント:

Centralpoint incorporates everything electronically: our website, our documents, workflow, etc. We are still in the design/setup phase, but everyone there has been so accommodating with everything that we ask.

Joseph
Business Development Manager
化学, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

Joe P. - Pressure sensitive tape manufacturing

4.0 8 年前

製品を使ってみた感想: We have been working with Centralpoint for several years. We find the ease of use in presenting hundreds of products with comparative technical details and supporting publications places our company as one of the most responsive in our industry. The system enables engineers and purchasing clients to select Adchem over its much larger competitors.

良いポイント:

Ability to add and link technical documentation to products, applications, markets, technical support information maintaining continuity

改善してほしい点:

Periodic system updates