キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし17年

Mention Meとは?

Mention Meは、Farfetch、Ted Baker、Charlotte Tilburyなど、世界中の400以上のブランドの紹介および顧客維持マーケティングを強化しています。企業が口コミを奨励して顧客をブランド支持者に変える支援をします。プラットフォームは、20の言語、15のリワード・タイプ、紹介件数を35%増やすユニークな名前共有機能を含む16の共有方法を通して、完全にカスタマイズ可能なカスタマー・ジャーニーを提供します。

Mention Meの対象ユーザー

Mention Meは、毎月4,000件以上のオンライン注文がある中~大企業に適しています。小売、飲食、旅行、金融、公共事業、定期購読などのセクター向けの製品です。

Mention Meソフトウェア - 1
Mention Meソフトウェア - 2

Mention Meをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Mention Me

Mention Me

4.6 (10)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
20
連携サービスが見つかりません
4.4 (10)
4.4 (10)
4.6 (10)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$1,499.00
無料バージョン
無料トライアル
124
21
4.5 (250)
4.5 (250)
4.8 (250)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Mention Meの他のおすすめ代替製品

Influitive
高評価の機能
セグメンテーション
ソーシャル・メディア統合
レポート/分析
SaaSquatch
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Referral Factory
高評価の機能
サードパーティとの連携
リワード管理
紹介追跡
Buyapowa
高評価の機能
キャンペーン管理
リワード管理
紹介追跡
Zoho CRM
高評価の機能
CRM
ヘルプデスク管理
リアルタイムデータ
EngagePackage
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
UpViral
高評価の機能
キャンペーン管理
リワード管理
紹介追跡

Mention Meの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.6
機能
4.3
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
70%
4
20%
3
10%
Alexandra
英国のMarketing Director
家具, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Friendly, pro-active and efficient

4.0 7 年前

製品を使ってみた感想: We saw an improvement in people signing on to our referral scheme, sharing the scheme incentives and finally revenue generated from this programme has also improved. We have only seen a positive trajectory since initial implementation and we still have many more things to test and implement to improve it's effectiveness.

良いポイント:

The software creates a smooth customer journey. It, for the most part fits seamlessly into our website making it look native to us which is vital for a referral programme. We have seen positive results since the implementation of Mention Me, opening up the opportunity to scale and grow. The client services support we have received has been of a very high standard and this I couldn't fault in any way.

改善してほしい点:

There are a couple of things design-wise that would enable the platform to align with our design requirements better, but this is small in context with the wider benefits we receive.

Lauren
英国のSenior Digital Marketing Manager
使用期間: 1年以上
投稿経路

Mention Me have been fantastic to work with. Have and would recommend to other businesses

5.0 7 年前

良いポイント:

The technology is very well thought out and there is a lot of technical support on hand should a problem arise. As it is focused on quite a niche area the technology has been tuned to try and give the best 'refer a friend' experience it can. The reporting dashboard is extensive and gives good insights into how customers are behaving with the technology.

改善してほしい点:

There is very little not to like here. At times the options available are a little overwhelming and the terminology between referrer and referee can get a little complex but the account management is so good that if you ever get stuck you can pick the phone up!

Chloe
英国のMarketing Manager
食品、飲料, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Using

5.0 5 年前

良いポイント:

I love the name sharing functionality which allows our customers to refer in conversation, in say, discussions about the climate crisis. The allplants mission is to inspire people to eat more plants to create a better future for our planet and our customers are part of driving this positive change when they refer their friends to us.

改善してほしい点:

Some of the reports aren't that useful.

Abdul
英国のPerformance Marketing Manager
使用期間: 1年以上
投稿経路

Great team, support and results! Easiest way to setup a refer-a-friend programme.

5.0 7 年前

製品を使ってみた感想: We previously did not have a referral scheme. Mention Me allowed us to get setup really quickly. We've been able to drive additional revenue over time because of Mention Me!

良いポイント:

Was super easy to setup a refer-a-friend scheme. The support from the Mention Me team has always been amazing! The account managers are always full of ideas for A/B tests to try to maximise performance, and are always quick to respond to questions.

改善してほしい点:

Hard to come up with something negative to say. Honestly any issues or questions we have are dealt with quickly by the team at Mention Me. The backend reporting interface was not as easy to use initially, but they recently revamped it to make it more user friendly!

Dave
英国のMember Marketing Manager emea
使用期間: 1年以上
投稿経路

Positive, encouraging, credible. Mention Me do what they promise & more.

5.0 7 年前

製品を使ってみた感想: Acquisition with low CPAs via a positive member experience.

良いポイント:

Great USP, easy integration, ease of use for the customer, flexible, test-able and just generally a great product.

Marcus
英国のdirector
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Slick and efficient

5.0 7 年前

良いポイント:

Good revenue driver. It delivers very good results and that's the most important thing. For new customer acquisition it's awesome

James
英国のHead of Partnerships
使用期間: 1年以上
投稿経路

A great off the shelf referral system that you can get set up over night!

5.0 7 年前

良いポイント:

Great for start-ups. Anyone can make changes and experiment without having to involve tech. Their support team are also very quick to help out with any requests.

改善してほしい点:

The UX can be a little restrictive at times but recent updates are definitely improving this ...

Gary
英国のDirector
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Mention Me review

5.0 7 年前

良いポイント:

Does everything we need and more and it's very user-friendly. Great support when we've had any questions.

Mirco
スイスのCMO
小売, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Unflexibel

3.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Schlechtes Sales Team.

良いポイント:

Hört sich gut an, liefert aber keine guten Lösungen.

改善してほしい点:

Die Software ist nicht in der Lage, Lösungen für Unternehmen in unterschiedlichen Grössen zu liefern.

Laura Jane
Web Manager / Digital Project Manager
認証済みLinkedInユーザー
美術館、博物館, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 不明
投稿経路
ソース:GetApp
4.0 7 年前